NYX PROFESSIONAL MAKEUP
LOYALTY ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ
ΣΗΜΑΤΟΣ NYX PROFESSIONAL MAKEUP “NYX PMU FANATICS” ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Το πρόγραμμα επιβράβευσης πιστότητας της NYX Professional Makeup, εμπορικό σήμα που εκπροσωπείται στην Ελλάδα από την εταιρεία με την επωνυμία “L' OREAL HELLAS Α.Ε.”, με αρ. ΓΕΜΗ 000268001000, μέλος του ομίλου L' OREAL (η «L’ OREAL HELLAS»), είναι ένα πρόγραμμα επιβράβευσης των αγορών των συμμετεχόντων σε αυτό μέσα από την συλλογή πόντων με τις αγορές τους, στα φυσικά σημεία (τα «Καταστήματα») στα οποία πωλούνται προϊόντα του Εμπορικού Σήματος “NYX Professional Makeup” (το «Εμπορικό Σήμα»), συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά των φυσικών καταστημάτων Hondos και Galerie de Beaute.
Η εμπορική ονομασία του προγράμματος αυτού είναι “NYX PMU FANATICS”(το «Πρόγραμμα»).
Α. ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ
Εγγραφή υφιστάμενων πελατών: Εφόσον το επιθυμούν οι υφιστάμενοι πελάτες, κατόπιν σχετικής τους ενημέρωσης που θα γίνεται είτε μέσω e-mail (newsletters) είτε κατά την επίσκεψή τους στα φυσικά σημεία πώλησης του Εμπορικού Σήματος, γίνεται η εγγραφή τους στο Πρόγραμμα και ξεκινά η διαδικασία συλλογής των πόντων με την πρώτη αγορά μετά την αποδοχή των όρων της συμμετοχής τους σε αυτό.
Εγγραφή νέων πελατών: οι νέοι πελάτες, κατόπιν σχετικής ενημέρωσής τους στα φυσικά σημεία πώλησης προϊόντων του Εμπορικού Σήματος, εφόσον το επιθυμούν, μπορούν να προβούν στην εγγραφή τους στο Πρόγραμμα, κατόπιν αποδοχής των σχετικών όρων, και η διαδικασία συλλογής των πόντων ξεκινά με την πρώτη τους αγορά μετά την εγγραφή τους.
Για την εγγραφή στο Πρόγραμμα είτε από υφιστάμενους πελάτες του Εμπορικού Σήματος είτε νέους πελάτες (στο εξής από κοινού οι «Συμμετέχοντες» ή οι «Πελάτες» και έκαστος ο «Συμμετέχων» ή ο «Πελάτης»), απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα εξής:
- Ο Πελάτης να δημιουργήσει το μοναδικό του «beauty profile» μέσα από τον IPPOS (λογισμικό που χρησιμοποιούν τα Καταστήματα), όπου θα καταγράφονται από τους Beauty Advisors οι αγορές που γίνονται εντός του Προγράμματος.
- Ο Πελάτης να γνωστοποιήσει στην L’OREAL HELLAS κατά την εγγραφή του στο Πρόγραμμα τον προσωπικό αριθμό του κινητού του τηλεφώνου ή το e-mail του, προκειμένου η L’OREAL HELLAS να πιστοποιεί τα στοιχεία του Πελάτη κατά την καταχώρηση ή την εξαργύρωση των πόντων.
- Παρομοίως, για την εξακρίβωση των στοιχείων του Πελάτη κατά την καταχώρηση ή την εξαργύρωση των πόντων και κουπονιών και για την εγγραφή στο Πρόγραμμα, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η παροχή του προσωπικού e-mail επικοινωνίας. Η L’OREAL HELLAS διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει επίδειξη επίσημου εγγράφου του Πελάτη.
- Έκαστος λογαριασμός «beauty profile» δημιουργείται για αυστηρά προσωπική χρήση, μη επιτρεπόμενης της μεταβίβασης, εκχώρησης, πώλησης ή ανταλλαγής του, από τον δικαιούχο, τα στοιχεία του οποίου οφείλουν να συμφωνούν απόλυτα με τα καταχωρημένα στο Πρόγραμμα.
Με την εγγραφή στο Πρόγραμμα, οι Πελάτες συμφωνούν να λαμβάνουν ενημερωτικά e-mails που αφορούν αποκλειστικά το Πρόγραμμα, όπως ενδεικτικά πληροφορίες για την επιβεβαίωση εγγραφής στο Πρόγραμμα, αποστολή κουπονιού έκπτωσης, αποστολή υπενθυμίσεων σχετικών με το Πρόγραμμα.
Για την εγγραφή και συμμετοχή στο Πρόγραμμα, η L’OREAL HELLAS δεν θα προβεί στην έκδοση κάποιας κάρτας. Κάθε Συμμετέχων στο Πρόγραμμα θα μπορεί να ενημερώνεται για τους πόντους που έχει συλλέξει μόνο στα φυσικά σημεία πώλησης προϊόντων του Εμπορικού Σήματος.
Ο Συμμετέχων στο Πρόγραμμα δικαιούται να ανακαλέσει τη συμμετοχή του οποιαδήποτε στιγμή ακολουθώντας τη διαδικασία για την τροποποίηση του προφίλ του, η οποία (τροποποίηση) θα διενεργείται από την L’OREAL HELLAS.
Σημειώνεται ότι οι εργαζόμενοι στα Καταστήματα NYX Professional Makeup & στη L’ OREAL HELLAS, αλλά και οι έμμεσοι (εξωτερικοί συνεργάτες)/εργαζόμενοι των Καταστημάτων δεν μπορούν να γίνουν μέλη του Προγράμματος.
Β. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΠΟΝΤΩΝ
Για κάθε ένα ευρώ (1€) αγορών οποιουδήποτε προϊόντος του Εμπορικού Σήματος από τα Καταστήματα, ο Συμμετέχων θα συγκεντρώνει έναν (1) πόντο.
Η L’OREAL HELLAS έχει ορίσει συγκεκριμένα επίπεδα εξαργύρωσης των πόντων, όπως αυτά παρατίθενται κατωτέρω. Όταν ο Συμμετέχων φτάσει σ’ ένα από τα επίπεδα αυτά, δικαιούται είτε να εξαργυρώσει τους πόντους που έχει συγκεντρώσει μέχρι εκείνη την στιγμή ή να μην προχωρήσει σε εξαργύρωση και να προχωρήσει προς το επόμενο επίπεδο εξαργύρωσης. Οι πόντοι που συλλέγει ο Συμμετέχων ισχύουν για δώδεκα (12) μήνες από την ημέρα εγγραφής στο Πρόγραμμα, διάστημα μέσα στο οποίο ο Πελάτης καλείται να εξαργυρώσει τους πόντους που έχει συλλέξει. Μετά το πέρας του διαστήματος αυτού, οι πόντοι παραγράφονται και ξεκινά εκ νέου η διαδικασία συλλογής των πόντων. Κατά την πρώτη εγγραφή στο Πρόγραμμα, οι πόντοι και οποιοδήποτε κουπόνι ή δώρο, θα είναι διαθέσιμα είκοσι τέσσερις (24) ώρες μετά την εγγραφή αυτή.
Τα επίπεδα συλλογής των πόντων είναι τα ακόλουθα:
– 50 πόντοι: Ο Συμμετέχων δικαιούται ένα NYX PMU Gifts ως δώρο. Το δώρο νεσεσέρ ορίζεται βάσει διαθεσιμότητας στο κατάστημα και θα παραδίδεται από τον artist στον Συμμετέχοντα.
– 100 πόντοι: Ο Συμμετέχων δικαιούται στην επόμενη αγορά του έκπτωση 11%. Μπορεί να εξαργυρωθεί μέσω του αντίστοιχου κουπονιού μέσα σε τριάντα (30) ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία έκδοσης.
– 200 πόντοι: Ο Συμμετέχων δικαιούται στην επόμενη αγορά του έκπτωση 21%. Μπορεί να εξαργυρωθεί μέσω του αντίστοιχου κουπονιού μέσα σε τριάντα (30) ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία έκδοσης.
– 300 πόντοι: Ο Συμμετέχων δικαιούται στην επόμενη αγορά του έκπτωση 31%. Μπορεί να εξαργυρωθεί μέσω του αντίστοιχου κουπονιού μέσα σε τριάντα (30) ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία έκδοσης.
– 400 πόντοι: Ο Συμμετέχων δικαιούται προϊόντα του Εμπορικού Σήματος αξίας εκατό Ευρώ (100€). Μέσα σε τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες από την εξαργύρωση των πόντων του εν λόγω δώρου, ο Συμμετέχων θα πρέπει να αποστέλλει e-mail με τα στοιχεία του στην διεύθυνση: [email protected] προκειμένου να ενημερωθεί από την L’OREAL HELLAS για τα στοιχεία που πρέπει να αποστείλει για την αποστολή του προϊοντικού δώρου. Το προϊόντικό δώρο του Εμπορικού Σήματος αξίας εκατό Ευρώ (100€) διαμορφώνεται από την L’OREAL HELLAS κατά τη δική της διακριτική ευχέρεια και αποστέλλεται στον Συμμετέχοντα ταχυδρομικά σε διάστημα τεσσάρων (4) μηνών από την ημερομηνία εξαργύρωσης των πόντων.
– 800 πόντοι / VIP Δώρο: Ο Συμμετέχων δικαιούται το VIP δώρο, προσωπικό σεμινάριο 1on1 με Official MUP Artist διάρκειας 1,5 ώρας και προϊόντα του Εμπορικού Σήματος αξίας εκατό ευρώ (100€). Μέσα σε τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες από την εξαργύρωση των πόντων του VIP δώρου, ο Συμμετέχων θα πρέπει να αποστέλλει e-mail με τα στοιχεία του στην διεύθυνση: [email protected] προκειμένου να ενημερωθεί από την L’OREAL HELLAS για να προγραμματιστεί συνάντηση για το σεμινάριο 1on1 στο Κατάστημα που ήδη εξυπηρετείται. Το σεμινάριο 1on1 με Official MUP Artist είναι προσωπικό και δεν μεταβιβάζεται ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τρίτο πρόσωπο. Τα προϊόντα του Εμπορικού Σήματος αξίας εκατό ευρώ (100€) αποτελεί δώρο το οποίο διαμορφώνεται από την L’OREAL HELLAS κατά τη δική της διακριτική ευχέρεια και αποστέλλεται στον Πελάτη ταχυδρομικά σε διάστημα τεσσάρων (4) μηνών από την ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου 1on1. Ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να αρνηθεί το σεμινάριο 1on1 για προσωπικούς λόγους και έπειτα από γραπτή επιβεβαίωση από τον ίδιο, χωρίς όμως να δίνεται η δυνατότητα επαναπρογραμματισμού του. Επιπροσθέτως, εφόσον οριστεί τελική ημερομηνία σεμιναρίου, την οποία ο Πελάτης έχει αποδεχτεί, δεν δίνεται η δυνατότητα επαναπρογραμματισμού του. Ομοίως, σε περίπτωση ακύρωσης ή αδυναμίας πραγματοποίησης του σεμιναρίου από τον Πελάτη, δεν δίνεται η δυνατότητα επαναπρογραμματισμού του. Στην περίπτωση που ο Πελάτης φτάνει στο τελικό level και εξαργυρώνει τους πόντους του για το VIP δώρο, μπορεί να ξεκινήσει εκ νέου την συλλογή πόντων στο επίπεδο πόντων που είχε συλλέξει μείον τους πόντους που εξαργυρώθηκαν για το VIP δώρο.
– Ημερομηνία γενεθλίων: Ο Συμμετέχων, ανεξαρτήτως των πόντων που έχει συλλέξει στα πλαίσια του Προγράμματος δικαιούται στην επόμενη αγορά του έκπτωση 16%, την οποία μπορεί να εξαργυρώσει σε προϊόντα του Εμπορικού Σήματος των Καταστημάτων με επόμενη αγορά του εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία γενεθλίων του.
Γ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΡΟΙ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗΣ ΠΟΝΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ο Συμμετέχων, μπορεί να κάνει ανά πάσα στιγμή εξαργύρωση μέρους ή του συνόλου των πόντων του με επίδειξη του αριθμού του κινητού του τηλεφώνου ή/και του e-mail του στο σημείο αγοράς και αφού λάβει το αντίστοιχο κουπόνι εξαργύρωσης στο e-mail του, ενώ δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί συνδυασμός εξαργύρωσης των πόντων κατωτέρων επιπέδων με μια μεμονωμένη αγορά. Για τους σκοπούς του παρόντος, με τον όρο «εξαργύρωση πόντων» εννοείται η μείωση των πόντων από το «beauty profile» του Συμμετέχοντος. Για να διεκδικήσει τα δώρα και τις εκπτώσεις, ο Συμμετέχων οφείλει να ακολουθήσει τα βήματα που να αναγράφονται σε κάθε level ξεχωριστά. Συγκεκριμένα θα εφαρμόζονται τα ακόλουθα όρια ανά Συμμετέχοντα στο Πρόγραμμα αναφορικά με την εξαργύρωση των πόντων:
- Για το δώρο των 50 πόντων, ο Συμμετέχων μπορεί να κερδίζει μέχρι ένα (1) τεμάχιο την εβδομάδα και σύνολο πενήντα δύο (52) τεμάχια ανά έτος.
- Για τα δώρα 100/200/300 πόντων και για τα δώρα γενεθλίων, ο Συμμετέχων μπορεί να εξαργυρώνει μέχρι δύο (2) κουπόνια την εβδομάδα.
- Για το δώρο των 400 πόντων και το VIP δώρο των 800 πόντων, ο Συμμετέχων μπορεί να κερδίζει μέχρι δύο (2) ανά έτος τα οποία δεν μπορούν να απέχουν μεταξύ τους λιγότερο από δύο (2) μήνες.
Σε καμία περίπτωση ο αριθμός των πόντων ή των ανωτέρω δικαιωμάτων δώρων ή εκπτώσεων δεν μπορούν να ανταλλάσσονται έναντι χρημάτων ή με οποιαδήποτε άλλη παροχή εκτός αυτών που ορίζονται από την L’OREAL HELLAS. Η έκπτωση που λαμβάνει κάποιος με τα κουπόνια του Προγράμματος δε συνδυάζεται με άλλες εκπτώσεις πχ. PRO ARTIST, SALES τρέχοντος περιόδου κτλ. Επιπλέον, δεν είναι εφικτό να γίνεται συνδυασμός δύο (2) κουπονιών για την επίτευξη μεγαλύτερης έκπτωσης με την ίδια αγορά. Οι επαγγελματίες που είναι μέλη του Προγράμματος PRO ARTIST & επιθυμούν να γίνουν μέλη στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πιστότητας Loyalty έχουν τη δυνατότητα εφόσον φτιάξουν νέα καρτέλα (προφίλ) πελάτη μέσα από τον IPPOS. Οπότε κάθε φορά επιλέγουν αν οι αγορές τους θέλουν να περαστούν με την PRO έκπτωση ή να πάρουν απλά τους πόντους του Προγράμματος και δεν επιτρέπονται και τα 2 μαζί.
- Η συλλογή και η εξαργύρωση πόντων, οι κωδικοί κουπονιού, το δώρο των 400 πόντων και το VIP δώρο των 800 πόντων είναι προσωπικά για κάθε Πελάτη και δεν επιτρέπεται η μεταβίβαση ή παραχώρησή τους σε τρίτο πρόσωπο, Πελάτη ή μη.
- Για παραγγελίες με τελική αξία σε δεκαδικά ψηφία, η στρογγυλοποίηση για τον αριθμό των κερδισμένων πόντων υπολογίζεται μόνο με βάση το πρώτο δεκαδικό ψηφίο της εκάστοτε αγοράς. Για παράδειγμα, μια αγορά με αξία 43,48 ευρώ θα δώσει 43 πόντους στον Πελάτη.
- Κατά την εξαργύρωση πόντων, το κουπόνι έκπτωσης θα το παραλαμβάνει ο Πελάτης στο e-mail που έχει δηλώσει κατά την εγγραφή στο Πρόγραμμα, και θα είναι διαθέσιμο είκοσι τέσσερις (24) ώρες μετά την εξαργύρωση των πόντων.
- Δεν είναι εφικτό να επιστραφούν πόντοι έπειτα από την εξαργύρωσή τους.
- Αν το κουπόνι έκπτωσης δεν χρησιμοποιηθεί σε διάρκεια τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έκδοσής του, η έκπτωση χάνεται και επίσης, οι πόντοι δεν επιστρέφονται στο λογαριασμό του Πελάτη.
- Η συλλογή και η εξαργύρωση των πόντων γίνεται μόνο με τις αγορές στα φυσικά Καταστήματα του Εμπορικού Σήματος και όχι online. Για την εξαργύρωση των πόντων σε μη ιδιόκτητο φυσικό σημείο της L’OREAL HELLAS θα ακολουθείται η διαδικασία που έχει συμφωνηθεί με την εκάστοτε συνεργαζόμενη εταιρεία λιανικής.
- Ο Συμμετέχων έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για το σύνολο των πόντων του μόνο με την επίσκεψή του στα φυσικά σημεία της εταιρείας και όχι μέσω τηλεφώνου ή online.
- Το δώρο των 50 πόντων είναι το μοναδικό που θα μπορεί ο Πελάτης να αποκτήσει στην ίδια αγορά ή ακόμα και χωρίς καμία αγορά αν έχει ήδη τους πόντους.
- Ο Συμμετέχων μπορεί να ζητάει να εξαργυρώνει τους πόντους του και να παίρνει τα κουπόνια χωρίς καμία αγορά, προσερχόμενος στο Κατάστημα. Η εξαργύρωση των κουπονιών γίνεται μόνο με την αγορά.
- Η έκπτωση από Κουπόνι του Προγράμματος Επιβράβευσης Πιστότητας Loyalty ισχύει για όλα τα προϊόντα εκτός από αυτά που είναι ήδη σε έκπτωση, είτε είναι μεγαλύτερη είτε μικρότερη η έκπτωση για τεχνικούς λόγους. Αυτό θα ισχύει κυρίως σε περιόδους Summer/Winter Sales, Black Friday, Mid Season & με προϊόντα σε συνεχόμενη προσφορά.
- Η αγορά και η εξαργύρωση NYX PMU δωροκάρτας (Giftcard) εξαιρούνται από το πρόγραμμα Loyalty και δεν συγκεντρώνουν καθόλου πόντους. Δεν υπάρχει η δυνατότητα να γίνεται συνδυασμός δωροκάρτας (Giftcard) με κουπόνι, είτε για αγορά της δωροκάρτας με έκπτωση από Κουπόνι είτε για αγορά προϊόντων με την δωροκάρτα και έκπτωση αυτών με Κουπόνι.
Δ. ΛΗΞΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Οι παρόντες όροι έχουν ισχύ από την 10.02.2025
Από την πλευρά της η L’OREAL HELLAS διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς το σύστημα ανταμοιβής και/ή να αντικαθιστά το ύψος επιβράβευσης των αγορών τροποποιώντας τους παρόντες όρους και ενημερώνοντας αντιστοίχως τους Συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα.
Η L’OREAL HELLAS έχει την διακριτική ευχέρεια να προβεί σε διακοπή του Προγράμματος οποτεδήποτε, χωρίς προειδοποίηση ή αιτιολογία. Ο Συμμετέχων ουδεμία αξίωση διατηρεί κατά της L’OREAL HELLAS, εφόσον αναγνωρίζει ότι πρόκειται για πρόγραμμα προνομίων που παρέχεται από ελευθεριότητα της L’OREAL HELLAS.
Η L’OREAL HELLAS διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου της ορθής χρήσης του Προγράμματος, επαλήθευσης της ταυτότητας μέσω απλής επίδειξης επίσημου εγγράφου, διερεύνησης ενδεχόμενων ύποπτων δραστηριοτήτων, και ακύρωσης πόντων που έχουν αποκτηθεί με αθέμιτα μέσα ή κατά παράβαση των όρων του Προγράμματος.
Η L’OREAL HELLAS διατηρεί το δικαίωμα να τερματίσει τη συμμετοχή στο Πρόγραμμα ανά πάσα στιγμή σε περίπτωση κακής χρήσης, μη συμμόρφωσης με τους όρους του Προγράμματος ή προσπάθειας εξαπάτησης από τον Συμμετέχοντα. Στην περίπτωση αυτή όλοι οι πόντοι που έχουν κερδηθεί θα διαγράφονται αμέσως και όλα τα προνόμια θα αφαιρούνται.
E. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Στο πλαίσιο της υλοποίησης του Προγράμματος, η Εταιρεία L'Oréal Hellas AE, που εδρεύει στην Νέα Ιωνία Αττικής, επί της Λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως αρ. 39Α (στο εξής η «Εταιρεία») επεξεργάζεται, υπό την ιδιότητα του υπεύθυνου επεξεργασίας, τις παρακάτω πληροφορίες που αφορούν τους Συμμετέχοντες και που συλλέγονται από τους ίδιους μέσω της εγγραφής τους στο Πρόγραμμα, η οποία πραγματοποιείται είτε στα φυσικά καταστήματα (για υφιστάμενους και νέους πελάτες) είτε μέσω e-mail (μόνο για υφιστάμενους πελάτες): το ονοματεπώνυμό τους, την υπογραφή τους, την ημερομηνία γέννησής τους, στοιχεία επικοινωνίας [τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) τους ή/και αριθμό τηλεφώνου, καθώς και την ταχυδρομική διεύθυνση όσων εκ των Συμμετεχόντων έχουν φθάσει σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο πόντων και έχουν κερδίσει κάποιο δώρο προκειμένου να τους αποσταλεί το εν λόγω δώρο] και τις προτιμήσεις τους στα προϊόντα της NYX Professional Makeup βάσει του ιστορικού αγορών και του ιστορικού ανταμοιβών, με αποκλειστικό σκοπό την συμμετοχή στο Πρόγραμμα (εφεξής «Δεδομένα Συμμετοχής»).
Ως υπεύθυνη επεξεργασίας, η Εταιρεία δηλώνει και εγγυάται ότι συμμορφώνεται πλήρως με τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων, συμπεριλαμβανομένου του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων, του νόμου 4624/2019 και των κανονιστικών πράξεων και αποφάσεων της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (εφεξής «ΑΠΔΠΧ»).
1. Σκοπός και νομική βάση της επεξεργασίας. Η Εταιρεία θα συλλέξει από τους ίδιους τους Συμμετέχοντες και θα επεξεργασθεί περαιτέρω τα Δεδομένα Συμμετοχής με αποκλειστικό σκοπό τη λειτουργία του Προγράμματος και την παροχή των ωφελειών προς τους Συμμετέχοντες. Νομική βάση για την επεξεργασία των ανωτέρω προσωπικών δεδομένων των Συμμετεχόντων στο Πρόγραμμα είναι η δήλωση συμμετοχής στο Πρόγραμμα (εκτέλεση σύμβασης).
2. Κοινοποίηση των δεδομένων. Η Εταιρεία, κατ’ αρχήν, δεν θα κοινοποιήσει Δεδομένα Συμμετοχής των Συμμετεχόντων στο Πρόγραμμα σε τρίτους. Κατ’ εξαίρεση, η Εταιρεία θα κοινοποιήσει τα Δεδομένα Συμμετοχής των Συμμετεχόντων στο Πρόγραμμα σε εξωτερικούς συνεργάτες της που της παρέχουν υπηρεσίες και μόνο στον βαθμό που αυτό είναι αναγκαίο για την παροχή των υπηρεσιών αυτών, όπως σε παρόχους υπηρεσιών πληροφορικής, οι οποίοι παρέχουν στην Εταιρεία υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και φιλοξενίας δεδομένων και σε παρόχους υπηρεσιών υποστήριξης και συντήρησης συστημάτων πληροφορικής.
Σε περίπτωση που η Εταιρεία διαβιβάσει τα Δεδομένα Συμμετοχής των Συμμετεχόντων στο Πρόγραμμα σε χώρες εκτός ΕΕ/ΕΟΧ, στο πλαίσιο της ως άνω κοινοποίησης των προσωπικών δεδομένων, θα διασφαλίζει ότι η εν λόγω διαβίβαση υπόκειται σε ενδεδειγμένες και κατάλληλες εγγυήσεις και προϋποθέσεις για την εξασφάλιση επαρκούς επιπέδου προστασίας δεδομένων, π.χ. συμφωνίες διαβίβασης βασισμένες σε εγκεκριμένες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που η Εταιρεία προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα όταν διαβιβάζονται εκτός ΕΕ/ΕΟΧ ή για να προμηθευτούν οι Συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα αντίγραφο των εγγυήσεων που η ίδια εφαρμόζει για την προστασία των προσωπικών δεδομένων όταν διαβιβάζονται, οι Συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα μπορούν να επικοινωνούν με την Εταιρεία με τον τρόπο που αναφέρεται κατωτέρω.
3. Χρόνος τήρησης των δεδομένων. Τα Δεδομένα Συμμετοχής τηρούνται με ασφάλεια από την Εταιρεία για όσο χρονικό διάστημα βρίσκεται σε ισχύ το Πρόγραμμα και ο Συμμετέχων συμμετέχει σε αυτό, επιπροσθέτως δε για χρονικό διάστημα των 5 ετών, από την τελευταία συναλλαγή από την οποία επωφελήθηκε ο Συμμετέχων από το Πρόγραμμα.
4. Δικαιώματα. Οι Συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα έχουν το δικαίωμα στον βαθμό που επιτρέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία να ζητήσουν την πρόσβαση, διόρθωση και διαγραφή των Δεδομένα Συμμετοχής, καθώς και το δικαίωμα περιορισμού και εναντίωσης προς την επεξεργασία των Δεδομένα Συμμετοχής που τηρούνται από την Εταιρεία. Έχουν, ακόμα, το δικαίωμα να λάβουν τα προσωπικά τους δεδομένα σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο και αναγνώσιμο από μηχανήματα μορφότυπο, καθώς και το δικαίωμα να ζητήσουν τη διαβίβαση των δεδομένων αυτών σε τρίτον. Για πληροφορίες σχετικά με την άσκηση των δικαιωμάτων τους οι Συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα μπορούν να ανατρέξουν στην ιστοσελίδα της ΑΠΔΠΧ (www.dpa.gr).
5. Επικοινωνία. Η άσκηση των ως άνω δικαιωμάτων μπορεί να γίνει με την αποστολή μηνύματος (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή επικοινωνώντας απευθείας με τον υπεύθυνο προστασίας δεδομένων με την αποστολή μηνύματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], ή με την αποστολή επιστολής στην ταχυδρομική διεύθυνση: Λεωφ. Εθνικής Αντιστάσεως 39Α, 142 34, Νέα Ιωνία Αττικής, υπόψη του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων. Σε περίπτωση που οι Συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα θεωρούν ότι η Εταιρεία παραβιάζει τη νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων, έχουν το δικαίωμα υποβολής καταγγελίας ενώπιον της ΑΠΔΠΧ (www.dpa.gr, Λεωφόρος Κηφισίας 1-3, 115 28 Αθήνα, 210 6475600).
Ζ. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ- ΔΩΣΙΔΙΚΙΑ
Οι παρόντες όροι και οποιαδήποτε τροποποίησή τους, καθώς και η ερμηνεία ή εφαρμογή τους διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο. Κάθε διαφορά σχετικά με το Πρόγραμμα, που ενδέχεται να προκύψει στο μέλλον, υποβάλλεται στην αποκλειστική αρμοδιότητα των Δικαστηρίων της L' OREAL HELLAS, εκτός αν μπορεί να επιλυθεί φιλικά μέσω της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών.